27.02.2018р. у приміщенні Подільської районної у м. Полтаві ради відбулося засідання спостережної комісії з порядком денним:
1. Про хід проведення спільної роботи комісії Державної установи «Полтавська виправна колонія (№ 64)» та спостережною комісією при виконавчому комітеті Подільської районної у м. Полтаві ради в частині розгляду матеріалів УДЗ, заміну покарання більш м'яким переведення засуджених до колонії мінімального рівня безпеки з полегшеними умовами тримання за лютий місяць 2018 року.
2.Про інформацію секретаря спостережної комісії Подольської районної у м. Полтаві ради Смаги Артема Володимировича про виїзну перевірку умов праці засуджених у Державній установі «Полтавська виправна колонія (№ 64)»
3. Заслухати звільнених з місця позбавлення волі осіб
З метою сприяння соціальній адаптації, працевлаштуванню та відновленню при потребі відповідних документів.
За результатами обговорення спостережною комісією прийнято постанову:
1. Погоджувати матеріали постійної профілактичної комісії Державної установи «Полтавська виправна колонія (№ 64)» :
- по розгляду засуджених на умовно-дострокове звільнення, переведення до колонії мінімального рівня безпеки до застосування заміни не відбутої частини покарання більш м’яким;
2. Взяти до уваги інформацію секретаря спостережної комісії Подільської районної у м. Полтаві ради Смаги А.В. про виїзну перевірку умов праці засуджених у Державній установі «Полтавська виправна колонія (№ 64)».
3. Одному із звільнених осіб були запропоновані матеріали актуальних вакансій ПМЦЗ станом на 05.01.2018р., але особа виявила бажання шукати самостійно місце подальшої роботи, а інша особа вже і так працює 3 місяці офіційно на підприємстві м. Полтави.
Зі звільненими особами була проведена виховна бесіда стосовно адаптації в соціальному середовищі.
Відповідну роботу та соціальний патронаж завжди проводиться і буде проводитись на чергових засіданнях спостережної комісії при виконавчому комітеті Подільської районної у м. Полтаві ради зі звільненими особами, які обрали місце проживання Подільський район.