Служба у справах дітей

Друк

 

 

 

СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПОДІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ У

М.ПОЛТАВІ РАДИ.

м. Полтава, вул. Анатолія Кукоби, 39, каб. 209, тел.: 60-13-21,

прийомні дні: вівторок з 8-00 до 12-00, середа з 13-00 до 17-00,

обідня перерва з 12-00 до 13-00

 

 

ВИДАЧА ДОЗВОЛУ ОРГАНУ ОПІКИ ТА ПІКЛУВАННЯ НА ВІДЧУЖЕННЯ  (ПРОДАЖ, ОБМІН, ДАРУВАННЯ, МІНА, СПАДЩИНА) ЖИТЛА (МАЙНА) ВІД ІМЕНІ МАЛОЛІТНІХ (НЕПОВНОЛІТНІХ) ДІТЕЙ

 

Документи:

  1. Заява батька дитини (у разі розірвання поміж батьками шлюбу та проживання в іншій місцевості – завірена нотаріально).
  2. Заява матері дитини.
  3. Заява дитини старше 14 років.
  4. Свідоцтво про народження дитини або паспорт – копія.
  5. Довідка про склад сім'ї.
  6. Документ, що підтверджує право власності (користування) дитини на відчужуване майно: свідоцтво про право власності, технічний паспорт, договір купівлі-продажу, міни, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, тощо – копія.
  7. Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень на житло, що продається (міняється).
  8. Документ, що підтверджує право власності на майно, що купується (міняється): свідоцтво про право власності, технічний паспорт, договір купівлі-продажу, міни тощо – копія.
  9. Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень на житло, що купується (міняється).
  10. Характеристика дитини із зазначенням відомостей про виконання батьками батьківських обов’язків  (складає школа, дитсадок).
  11. У разі купівлі на ім’я дитини житлового будинку (частини) – акт обстеження умов проживання даного помешкання (складається органом опіки та піклування за місцем знаходження нерухомого майна).
  12. Копії паспортів обох батьків, тимчасового посвідчення громадянина України, паспортного документа іноземця.
  13. Копії паспортів осіб, що продають (міняють) житло.
  14. Копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (у разі наявності) батьків.
  15.  Копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (у разі наявності) дитини.
  16. Свідоцтво про шлюб батьків – копія.
  17. У разі виїзду сім’ї на постійне місце проживання за кордон до зазначених документів додається довідка управління (відділу) у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб за місцем реєстрації сім’ї.

 

Примітка: відповідно до ст. 177 Сімейного кодексу України, дозвіл на вчинення правочинів щодо нерухомого майна дитини надається органом опіки та піклування після перевірки, що проводиться протягом одного місяця, і лише в разі гарантування збереження права дитини на житло.

Порядок розгляду питання:

- Прийом документів.

- Накладення резолюції головою райвиконкому.

- Прийняття рішення на засіданні райвиконкому.

- Видача рішення виконавчого комітету.

Термін вирішення – 1 місяць.

 

 

ПІДГОТОВКА РІШЕНЬ ОРГАНУ ОПІКИ І ПІКЛУВАННЯ ПРО НАДАННЯ ДОЗВОЛУ НА ОФОРМЛЕННЯ ДОГОВОРІВ, ЯКІ ПІДЛЯГАЮТЬ НОТАРІАЛЬНОМУ ПОСВІДЧЕННЮ АБО СПЕЦІАЛЬНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ ВІД ІМЕНІ МАЛОЛІТНІХ (НЕПОВНОЛІТНІХ) ДІТЕЙ

Документи:

1.Заява батька дитини (у разі розірвання поміж батьками шлюбу та проживання в іншій місцевості – завірена нотаріально);

2. Заява матері дитини;

3. Заява дитини старше 14 років;

4. Свідоцтво про народження дитини або паспорт – копія;

5. Довідка про склад сім'ї;

6. Копії документів з питань, що вирішуються в залежності від предмету договору.

Порядок розгляду питання:

- Прийом документів;

- Накладення резолюції головою райвиконкому;

- Прийняття рішення на засіданні райвиконкому;

- Видача рішення виконавчого комітету;

Термін вирішення — 1 місяць.

 

 

ПІДГОТОВКА РІШЕНЬ ОРГАНУ ОПІКИ І ПІКЛУВАННЯ ПРО ВСТАНОВЛЕННЯ ОПІКИ НАД МАЙНОМ ДІТЕЙ-СИРІТ ТА ДІТЕЙ, ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ

Документи:

1. заява кандидата в опікуни над майном;

2. характеристика кандидата, якщо він не є родичем дитини або законним представником;

3. копії правовстановлюючих документів на майно, що належить дитині;

Порядок розгляду:

- Прийом документів;

- Накладення резолюції головою райвиконкому;

- Підготовка подання служби у справах дітей;

- Прийняття рішення на засіданні райвиконкому; - -

- Видача рішення.

Термін вирішення – 1 місяць.

 

 

 

ПОСТАНОВКА НА ОБЛІК КАНДИДАТІВ в ПОТЕНЦІЙНІ ОПІКУНИ/ ПІКЛУВАЛЬНИКИ

Особи, які виявили бажання взяти у свою родину дитину-сироту чи дитину, позбавлену батьківського піклування, зобов`язані пройти курс навчання в обласному центрі соціальних служб. Родичі, в яких проживає дитина-сирота або дитина, яка позбавлена батьківського піклування, що мають намір взяти її під опіку, піклування, курс навчання не проходять.

Для постановки на облік кандидатів необхідно надати документи:

  1. Заява (від подружжя приймається спільна заява, підписана подружжям);
  2. Довідка про доходи за останні 6 місяців, або копія декларації про доходи, засвідчена в установленому порядку;
  3. Документ, що підтверджує право власності або право користування житловим приміщенням;
  4. Копія свідоцтва про шлюб (для осіб, які перебувають у шлюбі);
  5. Довідка про проходження курсу навчання з виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, і рекомендація центру соціальних служб щодо включення кандидатів до єдиного банку даних;
  6. Копія паспорта особи, яка бажає встановити опіку (піклування) над дитиною (дітьми);
  7. Висновок про стан здоров’я заявника (додаток 5);
  8. Довідка від нарколога та психіатра для осіб, які проживають разом з заявником;
  9. Довідка про наявність чи відсутність судимості;
  10. Письмова згода всіх повнолітніх членів сім’ї, що проживають разом з заявником, який бажає взяти дитину на виховання;
  11. Довідка про склад сім’ї заявника;
  12. Характеристика заявника (складена та завірена головою селищної ради або з місця роботи);

Строк дії документів становить 12 місяців з дати видачі.

Документи на дитину, яка потребує влаштування під опіку (піклування):

  1. Документи, що підтверджують статус дитини;
  2. Копія свідоцтва про народження дитини;
  3. Ідентифікаційний номер дитини;
  4. Довідка про склад сім’ї, де мешкає дитина (якщо вона проживає окремо від опікуна);
  5. Документи, що підтверджують право власності дитини на майно (в разі його наявності);
  6. Опис майна дитини (у разі наявності);
  7. Акт обстеження житлово-побутових умов проживання дитини;
  8. Висновок про стан здоров’я дитини (додаток 4);
  9. Довідка про призначення та виплату пенсії по втраті годувальника (управління Пенсійного фонду України в Полтавській області);
  10.  Ощадна книжка дитини або договір про відкриття рахунку в банку(у разі наявності);
  11. Фото в повний зріст розміром 9 на 13 см.

 

Порядок розгляду:

- Прийом документів;

- Накладення резолюції завідувачем служби у справах дітей;

- Обстеження умов проживання кандидата в опікуни (піклувальники);

- Направлення кандидатів на навчання до Полтавського обласного центру соціальних служб;

- Після проходження курсу навчання - готується відповідний висновок;

- Занесення в базу даних потенційних опікунів (піклувальників);

Термін дії висновку та документів – 1 рік.

Примітка: рішення про встановлення опіки (піклування) приймаються на засіданнях райвиконкому (другий, четвертий вівторок місяця) або рішенням суду; документи подаються не пізніше 7 діб до дня розгляду даного питання.

 

 

ПОСТАНОВКА НА ОБЛІК КАНДИДАТІВ в усиновлювачі. УСИНОВЛЕННЯ (УДОЧЕРІННЯ) МАЛОЛІТНІХ (НЕПОВНОЛІТНІХ) ДІТЕЙ

Для постановки на облік кандидатів необхідно надати документи:

  1. Копія паспорта кожного із заявників;
  2. Заява кандидатів в усиновителі (пишеться в присутності головного спеціаліста служби);
  3. Довідка про заробітну плату за останні 6 місяців або копія декларації про доходи за попередній календарний рік, засвідчена органами державної податкової служби;
  4. Копія свідоцтва про шлюб;
  5. Медичний висновок про стан здоров'я кожного заявника (згідно з додатком 3) – кожного з кандидатів окремо;
  6. Засвідчена нотаріально письмова згода другого із подружжя на усиновлення дитини (у разі усиновлення одним з подружжя);
  7. Довідка про наявність чи відсутність судимості, видана органами внутрішніх справ за місцем проживання – для кожного з подружжя;
  8. Копія документа, що підтверджує право власності або право користування житловим приміщенням заявників;
  9. Довідка про проходження курсу підготовки з питань виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, з рекомендаціями щодо кількості, віку та стану здоров’я дітей, яких може усиновити заявник.

 

Порядок розгляду:

- Прийом документів;

- Накладення резолюції завідувачем служби у справах дітей;

- Обстеження умов проживання кандидата в усиновлювачі;

- Направлення кандидатів на навчання до Полтавського обласного центру соціальних служб;

- Після проходження курсу навчання - готується відповідний висновок;

- Занесення в базу даних потенційних усиновлювачів.

Термін дії висновку та документів – 1 рік.

 

 

ВИЗНАЧЕННЯ ПОРЯДКУ УЧАСТІ У ВИХОВАННІ ТА СПІЛКУВАННІ З ДИТИНОЮ ТОГО З БАТЬКІВ, ХТО ПРОЖИВАЄ ОКРЕМО ВІД НЕЇ

У разі виникнення спору між батьками щодо участі у вихованні дитини один із батьків, що проживає окремо від дитини, подає службі у справах дітей за місцем проживання (перебування) дитини, документи:

  1. Заява одного з батьків;
  2. Копія свідоцтва про народження дитини;
  3. Копія рішення суду про розірвання шлюбу батьками (у разі наявності);
  4. Довідка з місця реєстрації (проживання);
  5. Документи, що підтверджують матеріальне утримання дитини батьком (матір'ю), що проживає окремо(довідка про сплачені аліменти з бухгалтерії підприємства, де працює заявник);
  6. Копія паспорта заявника.

 

Порядок розгляду:

- Прийом документів;

- Накладення резолюції головою райвиконкому;

- Проведення бесіди з обома батьками;

- Обстеження умов проживання дитини, з’ясування її думки (після досягнення дитиною 10 річного віку);

- Обстеження умов проживання заявника (в разі потреби);

- Направлення звернення до соціального закладу та/або фахівця із соціальної роботи для забезпечення проведення оцінки потреб сім’ї з метою встановлення спроможності батьків виконувати обов’язки з виховання дитини та догляду за нею;

- Розгляд питання на комісії з питань захисту прав дитини;

- Підготовка висновку про порядок участі у вихованні та спілкуванні з дитиною;

- Прийняття рішення на засіданні райвиконкому;

- Видача рішення.

 

 

ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ДИТИНИ

Для розв’язання спору, що виник між батьками щодо визначення місця проживання дитини, один з батьків подає службі у справах дітей за місцем проживання дитини такі документи:

 

  1. Заява батька (матері) дитини;
  2. Копія паспорта батька (матері);
  3. Копія свідоцтва про народження дитини;
  4. Копія рішення суду про розірвання шлюбу між батьками дитини;
  5. Документи, що підтверджують матеріальне утримання дитини тим з батьків, хто проживає окремо(Документи про сплату аліментів з бухгалтерії підприємства, де працює особа, що сплачує аліменти);
  6. Довідка про склад сім’ї;
  7. Копія свідоцтва про укладення або розірвання шлюбу (у разі наявності);
  8. Довідка з місця навчання та виховання дитини (ДНЗ, ЗОШ).

         Згідно п. 4 ст.19 Сімейного кодексу України, при розгляді судом спорів щодо визначення місця проживання дитини, орган опіки та піклування подає суду письмовий висновок щодо розв’язання спору на підставі відомостей, одержаних у результаті обстеження умов проживання дитини, батьків, які бажають проживати з дитиною, брати участь у її вихованні, а також на підставі інших документів, які стосуються справи.

 

Порядок розгляду:

- Прийом документів;

- Накладення резолюції головою райвиконкому;

- Проведення бесіди з обома батьками;

- Обстеження умов проживання дитини, з’ясування її думки (після досягнення дитиною 10 річного віку);

- Направлення звернення до соціального закладу та/або фахівця із соціальної роботи для забезпечення проведення оцінки потреб сім’ї з метою встановлення спроможності матері, батька виконувати обов’язки з виховання дитини та догляду за нею;

- Розгляд питання на комісії з питань захисту прав дитини;

- Підготовка висновку про визначення місця проживання;

- Прийняття рішення на засіданні райвиконкому;

- Видача рішення чи/або  направлення до суду.

 

 

ПІДГОТОВКА ВИСНОВКУ ПРО ПІДТВЕРДЖЕННЯ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ДИТИНИ ДЛЯ ЇЇ ТИМЧАСОВОГО ВИЇЗДУ ЗА МЕЖІ УКРАЇНИ

Для надання висновку до служби у справах дітей за місцем проживання дитини необхідно подати наступні документи:

1. заяву;

2. копію паспорта заявника;

3. копію паспорта дитини (у разі наявності);

4. довідку про реєстрацію місця проживання заявника (у разі коли в паспорті відсутні дані про реєстрацію місця проживання);

5. довідку про реєстрацію місця проживання дитини;

6. копію свідоцтва про народження дитини;

7. копію рішення суду про розірвання шлюбу (у разі наявності);

8. підтвердження про відправлення рекомендованого листа згідно з вимогами, передбаченими абзацом першим частини п’ятої статті 157 Сімейного кодексу України (у разі наявності);

9. копію документа, виданого лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу, в порядку та за формою, встановленими МОЗ (подається для тимчасового виїзду за межі України дитини з інвалідністю, дитини, яка хворіє на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, або на утримання дитини, яка отримала тяжкі травми, потребує трансплантації органа або паліативної допомоги).

 

Порядок розгляду:

- Прийом документів;

- Накладення резолюції головою ради;

- Обстеження умов проживання дитини;

- Розгляд питання на комісії з питань захисту прав дитини;

- Підготовка висновку про підтвердження місця проживання;

- Прийняття рішення на засіданні райвиконкому;

- Видача рішення (через 10 робочих днів після набрання рішенням законної сили).

 

ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ОРГАНОМ ОПІКИ І ПІКЛУВАННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ЦІЛЬОВИМ ВИТРАЧАННЯМ АЛІМЕНТІВ НА ДИТИНУ

Для здійснення контролю подаються наступні документи:

1 заява платника аліментів;

2 копію паспорта та ідентифікаційного коду;

3 відомості про місце проживання одержувача аліментів;

4 розрахунок заборгованості зі сплати аліментів за останні 12 місяців;

5 копії документів, що підтверджують сплату аліментів на дитину та їх розмір.

 

Порядок розгляду:

- Прийом документів;

- Накладення резолюції головою райвиконкому;

- Інформування одержувача аліментів про проведення інспекційного відвідування;

- Обстеження умов проживання дитини, визначення рівня задоволення її індивідуальних потреб;

- Розгляд питання на комісії з питань захисту прав дитини;

- Підготовка висновку;

- Прийняття рішення на засіданні райвиконкому;

- Направлення рішення та висновку заявнику (платнику аліментів) та одержувачу аліментів.

 

НАДАННЯ СТАТУСУ ДИТИНИ, ЯКА ПОСТРАЖДАЛА ВНАСЛІДОК ВОЄННИХ ДІЙ ТА ЗБРОЙНИХ КОНФЛІКТІВ

Документи:

1. заява представника дитини, або заява дитини, якій виповнилося 14 років;

2. свідоцтво про народження дитини або іншого документа, що посвідчує особу дитини;

3. документ, що посвідчує особу заявника;

4. документ, що підтверджує повноваження законного представника дитини;

5. довідка про взяття дитини на облік як внутрішньо переміщеної особи або документа, що підтверджує проживання дитини в населеному пункті, на території якого здійснювалася антитерористична операція;

6. висновок оцінки потреб сім’ї (особи) у соціальних послугах, підготовлений центром соціальних служб;

7. копія посвідчення з написом «Посвідчення члена сім’ї загиблого»;

8. копія свідоцтва про смерть та копія документа, що підтверджує загибель особи в населеному пункті, на території якого здійснювалася антирористична операція, або копія документа, що підтверджує смерть особи внаслідок пораненя, контузії, каліцтва.

 

Порядок розгляду:

- Прийом документів;

- Накладення резолюції головою райвиконкому;

- Розгляд питання на комісії з питань захисту прав дитини;

- Прийняття рішення на засіданні райвиконкому;

- Видача рішення.

Термін вирішення – 1 місяць.

 

Корисні веб-посилання

Thursday the 21st. Joomla Template Creator. Подільська районна у м. Полтаві рада
Copyright 2012

©