Початок Перевірки

Друк

 Результати перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади», щодо посадових осіб фінансового управління виконавчого комітету Подільської районної у м. Полтаві ради

 Результати перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади», щодо посадових осіб виконавчого комітету Подільської районної у м. Полтаві ради

Розпорядження про початок перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади», щодо посадових осіб виконавчого комітету Подільської районної у м. Полтаві ради 

 

 

ПОДІЛЬСЬКА РАЙОННА у м. ПОЛТАВІ РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

вул. Анатолія Кукоби, 39, м. Полтава, 36022, тел./факс (0532) 58-44-37,

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

                        

 

 

  

 

 

 

 

Інформація про початок проведення перевірки

Відповідно до п. 23 Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених ч. 3 та 4 ст. 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 16.10.2014 № 563 «Деякі питання реалізації Закону України «Про очищення влади» зі змінами від 22.05.2015 р., відповідно до розпорядження голови районної ради від 08.08.2016 року № 95-Р  «Про початок проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади", щодо посадових осіб виконавчого комітету Подільської районної у м. Полтаві ради» у виконавчому комітеті Подільської районної в м. Полтаві ради розпочато проведення перевірки щодо наступних посадових осіб:

 Сироватки Дмитра Вікторовича, заступника голови виконавчого комітету з питань будівництва та комунального господарства;

Дубець Наталії Володимирівни, заступника голови виконавчого комітету з питань діяльності виконавчого органу;

Каркача Андрія Володимировича, заступника голови виконавчого комітету з соціальних питань-начальник управління соціального захисту населення;

Шкляр Світлани Миколаївни, начальника фінансового управління;

Васильєва Олександра Сергійовича, завідувача відділення ведення Державного реєстру виборців;

Мороз Тетяни Геннадіївни, завідувача юридичного відділу;

Педенко Оксани Вікторівни, завідувача відділу обліку, контролю та звітності;

Ващенко Олексія Павловича, завідувача відділу благоустрою;

Решетник Людмили Миколаївни, завідувача загального відділу;

Тремби Олександра Сергійовича, завідувача юридичного відділу;

Баранової Олени Володимирівни, заступника завідувача загального відділу;

Орєхової Тетяни Олександрівни, головного спеціаліста організаційного відділу;

Городко Ірини Василівни, заступника завідувача загального відділу;

Терехова Ігоря Миколайовича, завідувача організаційного відділу;

Гончарова Володимира Олексійовича, керуючого справами райвиконкому;

Білоус Юлії Сергіївни, завідувача служби у справах дітей;

Дереги Ольги Іванівни, завідувача відділу архітектури та містобудування;

Гошкодері Віктора Володимировича, головного спеціаліста відділу архітектури та містобудування;

Міхеєвої Оксани Анатоліївни, спеціаліста 1 категорії організаційного відділу;

Кобікової Наталії Віталіївни, головного спеціаліста організаційного відділу;

Ніколаєнко Наталії Володимирівни, головного спеціаліста служби у справах дітей;

Бойко Тетяни Олександрівни, головного спеціаліста відділу обліку, контролю та звітності;

Шашко Оксани Вікторівни, провідного спеціаліста відділу ведення Державного реєстру виборців;

Салівон Тетяни Василівни, головного спеціаліста відділу ведення Державного реєстру виборців;

Фаєнка Ігоря Олександровича, спеціаліста 1 категорії юридичного відділу;

Похила Володимира Олександровича, головного спеціаліста з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення;

Чеверди Тетяни Сергіївни, головного спеціаліста відділу обліку, контролю та звітності;

Назаренко Валерії Сергіївни, головного спеціаліста загального відділу;

Садомовської Олени Юріївни, спеціаліста 1 категорії загального відділу.

 Міненко Іванни Степанівни, 

 

Додатки:

 

1) Копії заяв вищевказаних посадових осіб за формою, згідно з додатком 1 до Порядкупроведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частиною 3 та 4 статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 16.10.2014 № 563  зі змінами (файли pdf).

2) Копії декларацій вищевказаних посадових осіб про майно, доходи, витрати і зобов’язанняфінансового характеру, складених за формою, що встановлена Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції», крім відомостей, що внесені законом до інформації з обмеженим доступом (файли pdf).

 

 

 

 

 

    Заступник голови районної ради                                                     В.Пишкін

 

 

 

 

Для отримання інформації в електронному вигляді необхіно натиснути на прізвище яке Вас цікавить!!! 

Результати перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади» щодо посадових осіб управління соціального захисту населення Подільської районної у м. Полтаві ради

 

Наказ про початок перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади», щодо посадових осіб управління  Подільської районної у м. Полтаві ради ІНФОРМАЦІЯ

про початок проходження перевірки

 

            Згідно з п.23 Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою ст.1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. №563 «Деякі питання реалізації Закону України «Про очищення влади» в управлінні соціального захисту населення Подільської районної               у м. Полтаві ради розпочато проведення перевірки щодо наступних посадових осіб:

           

№ п/п

Прізвище, ім’я, по батькові працівника

Займана посада

 1

Борисенко Надія Анатоліївна

Головний спеціаліст відділу адресного надання пільг 

2

Войтаннік Валентина Василівна

Провідний спеціаліст у справах ветеранів, пенсіонерів, соціального захисту інвалідів та учасників АТО відділу у справах людей похилого віку, ветеранів, інвалідів, учасників АТО, постраждалих від наслідків Чорнобильської катастрофи та санаторно – курортного лікування

3

Гончаров Олександр Олександрович

Завідувач сектору у справах ветеранів, пенсіонерів, соціального захисту інвалідів та учасників АТО відділу у справах людей похилого віку, ветеранів, інвалідів, учасників АТО, постраждалих від наслідків Чорнобильської катастрофи та санаторно – курортного лікування

4

Губанова Аліна Володимирівна

Головний спеціаліст відділу бухгалтерського забезпечення

5

Данілова Юлія Юріївна

Завідувач сектору з питань внутрішньо переміщених осіб відділу адресного надання пільг та з питань внутрішньо переміщених осіб

6

Довгаль Володимир Леонідович

Головний спеціаліст з адміністрування баз даних та захисту інформації відділу соціально-трудових відносин інформаційно кадрового забезпечення та зв'язків з громадскістю

7

Драбинко Аліна Вікторівна

Провідний спеціаліст сектору обробки документів та прийняття рішень відділу житлових субсидій

8

Жидко Олена Олександрівна

Головний спеціаліст сектору прийому громадян, заяв та документів відділу житлових субсидій

9

Жукова Ольга Станіславівна

Провідний спеціаліст сектору прийому громадян, заяв та документів відділу житлових субсидій

10

Зірка Ганна Василівна

Начальник відділу адресного надання пільг та з питань внутрішньо переміщених осіб

11

Карпов Богдан Ігорорович

Головний спеціалість сектору з питань внутрішньо переміщених осіб

12

Кожушко Ірина Василівна

Начальник відділу житлових субсидій

13

Коцай Ніна Олексіївна

Головний спеціаліст сектору обробки документів та прийняття рішень відділу грошових виплат і компенсацій

14

Красько Тетяна Володимирівна

Головний спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян, доступу до публічної інформації та архівної роботи відділу соціально-трудових відносин, інформаційно-кадрового забезпечення та зв’язків з громадськістю

15

Крутоголова Тетяна Вікторівна

Головний спеціаліст відділу державної соціальної інспекції та  нагляду за додержанням пенційного законодавства

16

Лебедь Станістлав Михайлович

Заступник начальника відділу адресного задання пільг

17

Луценко Алла Вікторівна

Головний державний соціальний інспектор відділу державної соціальної інспекції та нагляду за додежанням пенційного законодавства

18

Махно Євгенія Іванівна

Головний спеціаліст відділу соціально-трудових відносин, інформаційно-кадрового забезпечення та зв’язків з громадськістю

19

Мокляк Ірина Володимирівна

Заступник начальника управління - начальник відділу соціально-трудових відносин, інформаційно-кадрового забезпечення та зв’язків з громадськістю

20

Пархоменко Євгенія Сергіївна

Державний соціальний інспектор відділу державної соціальної інспекції

21

Писаренко Антоніна Анатоліївна

Начальник відділу державних соціальних допомог

22

Пушкаренко Тетяна Сергіївна

Провідний спеціаліст сектору у справах ветеранів, пенціонерів та соціального захисту інвалідів відділу у справах людей похилого віку, ветеранів, інвалідів постраждалих від наслідків Чорнобильської катастрофи та санітарно-курортного лікування

23

Рогуліна Наталія Борисівна

Завідувач сектору обробки документів та прийняття рішень відділу житлових субсидій

24

Романенко Людмила Євгенівна

Провідний спеціаліст відділу державних соціальних допомог

25

Святецька Вікторія Іванівна

 Перший заступник начальника управління

26

Слинько Марина Вікторівна

Головний спеціаліст відділу бухгатлтерського забезпечення

27

Соколова Людмила Миколаївна

Заступник начальника відділу бухгалтерського забезпечення

28

Стрюк Натіля Володимирівна

Провідний спеціаліст відділу держаних соціальних допомог

29

Тімченко Людмила Іванівна

Начальник відділу у справах людей похилого віку, ветеранів, інвалідів, учасників АТО, постраждалих від наслідків Чорнобильської катастрофи та саніторно – курортного лікування

30

Хабарова Наталія Анатоліївна

Провідний спеціаліст сектору прийому громадян, заяв та документів відділу житлових субсидій

31

Хорошун Олена Володимирівна

Головний спеціаліст відділу адресного надання пільг та з питань внутрішньо переміщених осіб

32

Шаповал Тетяна Вікторівна

Начальник відділу бухгалтерського забезпечення

33

Шуніна Натлія Леонідівна

Провідний спеціаліст сектору обробки документів та прийняття рішень відділу житлових субсидій

34

Шуст Людмила Іванівна

Головний спеціаліст відділу у справах людей похилого віку, ветеранів, інвалідів, учасників АТО, постраждалих від наслідків Чорнобильської катастрофи та санаторно – курортного лікування

35

Яцина Вікторія Михайлівна

Начальник відділу – головний державний соціальний інспектор відділу державної соціальної інспекції

 

           

Додатки:

1) Копії заяв вищевказаних посадових осіб за формою, згідно з додатком 1 до Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою ст.1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. №563 зі змінами (файли pdf).

 

2) Копії декларацій вищевказаних посадових осіб про майно, доходи, витрати і  зобов’язання фінансового характеру, складеної за формою, що встановлена Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції», крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом (файли pdf).

 

 

Перший заступник

начальника управління                                                                 В.І.Святецька

 

 

 

Махно Є.І., 58-44-21

Friday the 20th. Joomla Template Creator. Подільська районна у м. Полтаві рада
Copyright 2012

©