Початок Перевірки

Друк

 Результати перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади», щодо посадових осіб фінансового управління виконавчого комітету Подільської районної у м. Полтаві ради

 Результати перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади», щодо посадових осіб виконавчого комітету Подільської районної у м. Полтаві ради

Розпорядження про початок перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади», щодо посадових осіб виконавчого комітету Подільської районної у м. Полтаві ради 

 

 

ПОДІЛЬСЬКА РАЙОННА у м. ПОЛТАВІ РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

вул. Анатолія Кукоби, 39, м. Полтава, 36022, тел./факс (0532) 58-44-37,

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

                        

 

 

  

 

 

 

 

Інформація про початок проведення перевірки

Відповідно до п. 23 Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених ч. 3 та 4 ст. 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 16.10.2014 № 563 «Деякі питання реалізації Закону України «Про очищення влади» зі змінами від 22.05.2015 р., відповідно до розпорядження голови районної ради від 08.08.2016 року № 95-Р  «Про початок проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади", щодо посадових осіб виконавчого комітету Подільської районної у м. Полтаві ради» у виконавчому комітеті Подільської районної в м. Полтаві ради розпочато проведення перевірки щодо наступних посадових осіб:

 Сироватки Дмитра Вікторовича, заступника голови виконавчого комітету з питань будівництва та комунального господарства;

Дубець Наталії Володимирівни, заступника голови виконавчого комітету з питань діяльності виконавчого органу;

Каркача Андрія Володимировича, заступника голови виконавчого комітету з соціальних питань-начальник управління соціального захисту населення;

Шкляр Світлани Миколаївни, начальника фінансового управління;

Васильєва Олександра Сергійовича, завідувача відділення ведення Державного реєстру виборців;

Мороз Тетяни Геннадіївни, завідувача юридичного відділу;

Педенко Оксани Вікторівни, завідувача відділу обліку, контролю та звітності;

Ващенко Олексія Павловича, завідувача відділу благоустрою;

Решетник Людмили Миколаївни, завідувача загального відділу;

Тремби Олександра Сергійовича, завідувача юридичного відділу;

Баранової Олени Володимирівни, заступника завідувача загального відділу;

Орєхової Тетяни Олександрівни, головного спеціаліста організаційного відділу;

Городко Ірини Василівни, заступника завідувача загального відділу;

Терехова Ігоря Миколайовича, завідувача організаційного відділу;

Гончарова Володимира Олексійовича, керуючого справами райвиконкому;

Білоус Юлії Сергіївни, завідувача служби у справах дітей;

Дереги Ольги Іванівни, завідувача відділу архітектури та містобудування;

Гошкодері Віктора Володимировича, головного спеціаліста відділу архітектури та містобудування;

Міхеєвої Оксани Анатоліївни, спеціаліста 1 категорії організаційного відділу;

Кобікової Наталії Віталіївни, головного спеціаліста організаційного відділу;

Ніколаєнко Наталії Володимирівни, головного спеціаліста служби у справах дітей;

Бойко Тетяни Олександрівни, головного спеціаліста відділу обліку, контролю та звітності;

Шашко Оксани Вікторівни, провідного спеціаліста відділу ведення Державного реєстру виборців;

Салівон Тетяни Василівни, головного спеціаліста відділу ведення Державного реєстру виборців;

Фаєнка Ігоря Олександровича, спеціаліста 1 категорії юридичного відділу;

Похила Володимира Олександровича, головного спеціаліста з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення;

Чеверди Тетяни Сергіївни, головного спеціаліста відділу обліку, контролю та звітності;

Назаренко Валерії Сергіївни, головного спеціаліста загального відділу;

Садомовської Олени Юріївни, спеціаліста 1 категорії загального відділу.

 Міненко Іванни Степанівни, 

 

Додатки:

 

1) Копії заяв вищевказаних посадових осіб за формою, згідно з додатком 1 до Порядкупроведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частиною 3 та 4 статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 16.10.2014 № 563  зі змінами (файли pdf).

2) Копії декларацій вищевказаних посадових осіб про майно, доходи, витрати і зобов’язанняфінансового характеру, складених за формою, що встановлена Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції», крім відомостей, що внесені законом до інформації з обмеженим доступом (файли pdf).

 

 

 

 

 

    Заступник голови районної ради                                                     В.Пишкін

 

 

 

 

Для отримання інформації в електронному вигляді необхіно натиснути на прізвище яке Вас цікавить!!! 

Результати перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади» щодо посадових осіб управління соціального захисту населення Подільської районної у м. Полтаві ради

 

Наказ про початок перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади», щодо посадових осіб управління  Подільської районної у м. Полтаві ради ІНФОРМАЦІЯ

про початок проходження перевірки

 

            Згідно з п.23 Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою ст.1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. №563 «Деякі питання реалізації Закону України «Про очищення влади» в управлінні соціального захисту населення Подільської районної               у м. Полтаві ради розпочато проведення перевірки щодо наступних посадових осіб:

           

№ п/п

Прізвище, ім’я, по батькові працівника

Займана посада

1

Гончаров Олександр Олександрович

завідувач сектору у справах ветеранів, пенсіонерів, соціального захисту інвалідів та учасників АТО відділу у справах людей похилого віку, ветеранів, інвалідів, учасників АТО, постраждалих від наслідків Чорнобильської катастрофи та санаторно – курортного лікування

2

Зірка Ганна Василівна

начальник відділу адресного надання пільг та з питань внутрішньо переміщених осіб

3

Кожушко Ірина Василівна

начальник відділу житлових субсидій

4

Красько Тетяна Володимирівна

головний спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян, доступу до публічної інформації та архівної роботи відділу соціально-трудових відносин, інформаційно-кадрового забезпечення та зв’язків з громадськістю

5

Махно Євгенія Іванівна

головний спеціаліст відділу соціально-трудових відносин, інформаційно-кадрового забезпечення та зв’язків з громадськістю

6

Мокляк Ірина Володимирівна

заступник начальника управління - начальник відділу соціально-трудових відносин, інформаційно-кадрового забезпечення та зв’язків з громадськістю

7

Писаренко Антоніна Анатоліївна

начальник відділу державних

 соціальних допомог

8

Рогуліна Наталія Борисівна

завідувач сектору обробки документів та прийняття рішень відділу житлових субсидій

9

Соколова Людмила Миколаївна

заступник начальника відділу

 бухгалтерського забезпечення

10

Тімченко Людмила Іванівна

начальник відділу у справах людей

похилого віку, ветеранів, інвалідів,

учасників АТО, постраждалих

від наслідків Чорнобильської катастрофи та

санаторно – курортного лікування

11

Хорошун Олена Володимирівна

головний спеціаліст відділу адресного надання пільг та з питань внутрішньо переміщених осіб

12

Шаповал Тетяна Вікторівна

начальник відділу

бухгалтерського забезпечення

13

Шуст Людмила Іванівна

головний спеціаліст відділу у справах людей похилого віку, ветеранів, інвалідів, учасників АТО, постраждалих від наслідків Чорнобильської катастрофи

та санаторно – курортного лікування

14

 

 

15

Яцина Вікторія Михайлівна

 

 

Святецька Вікторія Іванівна

начальник відділу – головний державний соціальний інспектор відділу державної соціальної інспекції

 

 Перший заступник начальника управління

 

           

Додатки:

1) Копії заяв вищевказаних посадових осіб за формою, згідно з додатком 1 до Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою ст.1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. №563 зі змінами (файли pdf).

 

2) Копії декларацій вищевказаних посадових осіб про майно, доходи, витрати і  зобов’язання фінансового характеру, складеної за формою, що встановлена Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції», крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом (файли pdf).

 

 

Перший заступник

начальника управління                                                                 В.І.Святецька

 

 

 

Махно Є.І., 58-44-21

Wednesday the 22nd. Joomla Template Creator. Подільська районна у м. Полтаві рада
Copyright 2012

©